L'educació física sempre ha estat l'assignatura que més m'ha agradat i que més ganes hi he posat. Sóc un noi molt esportista, que sempre m'ha agradat practicar esport, i que, afortunadament, sempre m'ha set fàcil adaptar-me a ells i les seves normes. Doncs, recordo l'educació física com a una assignatura per desconnectar de totes les altres, i aprendre amb allò que m'agradava més, l'esport. El fet d'haver de córrer, jugar, cridar, confiar amb els companys, i desenvolupar habilitats motrius variades ha fet que sempre hagi sigut una una assignatura inoblidable. Durant les classes d'educació física, vaig poder aprendre no només sobre la importància de mantenir-se actiu i en forma, sinó també sobre la importància de treballar en equip, fet que m’ha permès, en el futur, poder crear bons ambients de grup i aprofitar les habilitats de cadascú per fer un bon treball. A més, l'educació física no només es limitava a la pràctica esportiva, sinó q...
Comentarios
Publicar un comentario