Sessió 1: La visió dels mestres
L'educació física sempre ha estat l'assignatura que més m'ha
agradat i que més ganes hi he posat. Sóc un noi molt esportista, que sempre
m'ha agradat practicar esport, i que, afortunadament, sempre m'ha set fàcil
adaptar-me a ells i les seves normes.
Doncs, recordo l'educació física com a una assignatura per desconnectar
de totes les altres, i aprendre amb allò que m'agradava més, l'esport. El fet
d'haver de córrer, jugar, cridar, confiar amb els companys, i desenvolupar
habilitats motrius variades ha fet que sempre hagi sigut una una assignatura inoblidable.
Durant les classes d'educació física, vaig poder aprendre no
només sobre la importància de mantenir-se actiu i en forma, sinó també sobre la
importància de treballar en equip, fet que m’ha permès, en el futur, poder crear
bons ambients de grup i aprofitar les habilitats de cadascú per fer un bon
treball.
A més, l'educació física no només es limitava a la pràctica
esportiva, sinó que també em va donar l'oportunitat d'aprendre sobre la
importància de l'estratègia i la tàctica en diferents jocs i activitats
físiques.
També recordo que era l’única assignatura on ens ensenyaven
a controlar les nostres emocions, i a ser bons companys, és a dir, a celebrar les
victòries amb humilitat, a acceptar la derrota, a gestionar la pressió de cada activitat,
a saber utilitzar les diferents habilitats de cadascú, etc.
En definitiva, l'educació física ha estat molt més que una simple matèria escolar; ha estat una oportunitat per créixer, explorar i gaudir dels beneficis de mantenir un estil de vida actiu, saludable i en societat.
Comentarios
Publicar un comentario